Wednesday, February 15, 2012

PRODUK TROPIKA BIOHERBS-Penjagaan Kesihatan Rambut

PRODUK RAWATAN RAMBUT UNTUK 

~Rambut gugur dan jarang

~Kulit kepala gatal dan kering
~Akar rambut reput
~Rambut putus dan bercabang
~Kelemumur
~Stress dan 
~Sakit kepala. 

Amat berkesan, 
halal dan 
TIDAK PERLU LAGI MENDAPATKAN RAWATAN RAMBUT YANG MAHAL. 
Hasil kajian dan ramuan dari penyelidik tempatan. 


SYAMPU HERBA-'HAIR RE-BORN' (150ml)
HARGA S/M: RM 35 S/S:RM 40

Syampu herba 'hair re-born' difomulasi dari ekstraks herba terbaik seperti limau purut, buah mengkudu, serai wangi, bunga raya putih dan lidah buaya. Campuran enzim buah-buahan yang menghasilkan mikroorganisma penting pada rambut menjadikan kesan yang sungguh ajaib pada rambut yang bermasalah seperti gugur, gatal,klemumur,kudis, rambut pecah dan kusut. Membantu pertumbuhan rambut baruserta menguatkan struktur rambut. Membuang panas kepala dan tekanan perasaan.

CARA PENGGUNAAN

Basahkan rambut dan ratakan syampo sepenuhnya pada kulit kepala serta struktur rambut. Urut perlahan-lahan selama 3 minit bagi berlaku penyerapan ektraks herba dan mikroorganisma ke dalam kulit kepala. bilas rambut dan keringkan 80%, sapukan serum atau krim rambut herba tropika bioherb. Urut kepala selama 5 minit.


BAHAN-BAHAN

Dl Water, Enzim buah-buahan, ekstrak herba, ekstrak serai wangi, minyak jojoba, minyak kelapa dara, ekstrak alovera, n70,dimethicomol, cocomid DEA, lanolin, cocomidopropyl, betainne, carbomer,disodium edta, panthenol, glyceryl monostearate, methylylchloroisathiazo linone.

KRIM RAMBUT ANTI RAMBUT GUGUR DAN GATAL KULIT KEPALA (80 gram)


- untuk rawatan keguguran rambut minima. 
RAMUAN: Virgin Coconut Oil, Hibiscuss Rossa Sinensis, Birch, Stinging Nettle, Horse Tail, Coltsfoot, Yarrow, Rosemary dan Mother of Thyme. 



SERUM RAWATAN RAMBUT ANTI RAMBUT (120 ml)




Serum Rambut Tropica Bioherb diproses daripada minyak kelapa dara asli dan 12 herba semulajadi
tanpa menggunakan haba dan bahan kimia.


Serum merupakan sejenis aqua yang amat mujarab,ajaib dan berkesan untuk merawat masalah rambut gugur,kulit kepala gatal,kelemumur,botak dan uban.Di proses tampa menggunakan bahan api,haba dan bahan kimia.Ia nya tidak berminyak dan mempunyai haruman limau purut.mempuyai molekul-molekul yang halus serta dapat menyerap terus kebahagian kulit kepala sehingga ke akar rambut.Berfunsi sebagai baja rambut yang suci,bersih dan boleh dibawa solat.

Amat Berkesan Untuk
1.Rambut gugur dan jarang
2.Akar rambut mati dan uban
3.Rambut lesu dan pecah
4.Gatal-gatal kulit kepala
5.Masalah kelemumur
6.Membuka liang-liang kulit kepala
7.Melembut kulit kepala
8.Melebatkan rambut
9.Menyihatkan rambut

Cara Penggunaan:
Disyorkan supaya digosokkan pada kulit kepala,setiap kali selepas mandi. Hendaklah diamalkan setiap hari sehingga mencapai perubahan yang baik.

Kandungan
Bahan Semulajadi:
VCO, Hibiscuss Rosa Sinensis, Birch, Stinging Nettle, Horse Tail, Coltsfoot, Yarrow, Rosemary, Mother of Thyme, Aloe Vera, Candlenuts, Citrus Hystrix.



Serum Rawatan Rambut Kritikal Limau Purut (Gugur/Gatal/Kudis/Kelemumur/Uban/Botak)
- untuk rawatan keguguran rambut yang agak kritikal.

RAMUAN: Virgin Coconut Oil, Hibiscuss Rossa Sinensis, Birch, Stinging Nettle, Horse Tail, Coltsfoot, Yarrow, Rosemary, Mother of Thyme, Citrus Hystrix, Candlenuts dan Aloe Vera.

CARA PENGGUNAAN:
• Cuci rambut dan kulit kepala hingga bersih dan keringkan
• Sapu sedikit krim/serum rambut bioherb pada tapak tangan dan ratakan seluruh kepala seperti memakai krim rambut biasa.
• Untuk lebih berkesan, buat urutan pada tempat yang bermasalah selama 1-2 minit supaya serum rawatan ini meresap ke lapisan kulit.







TERBUKTI BERKESAN!!! Dapatkan sekarang...

TESTIMONI SYA SENDIRI(AINNA HARRIS E-SHOPPE)
sya mengalami masalah rambut gugur dan hampir botak ditengah2 kepala, alhamdulillah dgn menggunakan set tropica bioherbs (syampu, serum n krim) hanya dalam 2 minggu sahaja kawasan botak sudah mula ditumbuhi rambut..syampu herba sangat wangi dan mampu melembutkan rambut lebih daripada syampu2 yg berada di pasaran, stress dan sakit kepala pun boleh hilang..

Testimoni 1 :( Pn Noraini Binti Husin – Penjawat Awam ): Saya menggalami masalah rambut gugur yang teruk dan telah mencuba pelbagai produk dipasaran tetapi tidak berjaya sehinggalah saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb.Setelah seminggu saya mencuba ternyata keberkesanan produk ini amat berkesan sekali.Keguguran rambut saya yang teruk sebelum ini telah berhenti dan kini rambut saya kembali lebat dan sihat.


Testimoni 2: ( Dato Zulkifli Bin Abas – Ahli Korporat) Saya menghadapi masalah rambut jarang dan hampir botak. Rambut saya juga kerap gugur. Saya telah menggunakan semua produk-produk rawatan rambut yang berada dipasaran dan telah menghabiskan berpuluh ribu sehingga saya ke luar Negara bagi mendapatkan rawatan dan semuanya tidak menjadi. Apabila saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb ini saya ternyata tidak percaya dan yakin kerana dengan berpuluh ribupun rawatan tidak berkesan, inikan produk yang harganya tidak sampai RM50.Tapi oleh kerana harganya murah saya membeli dan mencuba. Alangkah terperanjatnya saya setelah menggunakannya selama satu bulan keguguran rambut saya berhenti, rambut tumbuh dengan lebat sekali. Untuk pengetahuan semua pengguna saya telah membuat kenduri kesyukuran kerana masalah rambut saya selesai hanya dengan produk rawatan yang tidak sampai RM50 sahaja...hebat..!!

2 comments:

  1. Brapa harga 1 set termasuk pos? Mcm mana nk order?

    ReplyDelete
  2. Berapa harga satu set produk nie

    ReplyDelete