Tuesday, March 29, 2011

PYNBARK SEBATIAN KOLAGEN 5 DLM 1

PYNBARK SEBATIAN KOLAGEN 5 DLM 1

TERBARU DI PASARAN

GEMPAK……

TENGAH HOT GILA SEKARANG…

PYNBARK DENGAN PERASA KOKO YANG LAZAT

TANPA SOY PROTEIN……….

MILIKILAH…

# WAJAH HALUS CANTIK…

# KULIT PUTIH GEBU…

# PINGGUL YANG CANTIK

# DADA YANG MONTOK

# BADAN YANG SIHAT

# KEINTIMAN YANG RAPAT DAN HEBAT….


PYNBARK KOLAGEN 5 DALAM 1 penjagaan lengkap seorang wanita. Dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Anti oksida BERGANDA di dalam PYNBARK KOLAGEN 5 DLM 1 telah merealisasikan impian ramai wanita yang pentingkan kecantikan dan kesihatan…. Kita tidak boleh mengelak dari tua tetapi boleh memperlahankannya…jangan tua sebelum waktunya…

bacalah apa kata mereka tentang PYNBARK…

SEBELUM ITU SILA BACA MAKLUMAT LENGKAP TENTANG PRODUK INI….

PYNBARK KOLAGEN 5 DALAM 1……..

Langkah Awal Untuk Kulit Cantik. Kecantikan dan kosmetik adalah penting bagi setiap wanita. Menutupi wajah bernoda dengan lapisan makeup yang tebal hanya akan menambahkan lagi masalah kulit wajah anda. Wajah yang cantik bermula dari dalaman. Kolagen mula berkurangan dari usia 25 tahun dan mulai usia 30an kadar asid amino yang membentuk kolagen mengalami penurunan yang ketara. Peningkatan usia, sinaran matahari, stress, gaya hidup yang tidak sihat dan diet yang tidak seimbang adalah faktor utama yang menyebabkan kulit hilang kekenyalan ,kelembapan, tidak bermaya, berkedut, garis-garis halus, bintik-bintik hitam, kering dan kusam. Anda disyorkan mengambil PYN BARK Sebatian Kolagen 5 dalam 1 sebagai minuman kesihatan.
PYN BARK Kolagen 5 dalam 1 adalah formulasi semulajadi yang bertindak dengan memudakan sel yang mengalami penuaan dalam badan. PYN BARK Kolagen 5 dalam 1 dapat membantu meningkatkan sistem imunisasi badan, mengurangkan keletihan, meransang kesegaran badan, kecantikan kulit dan ia adalah rahsia kesempurnaan wanita dalaman dan luaran.
Formulasi PYN BARK Kolagen 5 dalam 1 yang unik dan lengkap ini membantu memaksimumkan keperluan wanita yang mementingkan kesihatan, ketrampilan dan kecantikan dalaman.

1. PINEBARK @ Pycnogenol
Pertama kali diperkenalkan di Malaysia. Pinebark adalah estrak kulit pokok pine yang diimpot dari Amerika Syarikat. Ia digunakan secara meluas di pasaran kosmetik antarabangsa untuk pencerahan kulit. Anti oksida yang didapati dari ekstrak pinebark adalah Oligomeric Proaantocyandins atau OPCs. Ekstrak Pinebark atau OPC telah dikaji oleh penyelidik dari Perancis dan diakui selamat dan berkesan. Ia disyorkan untuk memperbaiki kemusnahan yang disebabkan oleh radikal bebas yang menyumbangkan kepada proses penuaan. Kulit bertambah anjal dan cerah.

2. KOLAGEN
Kolagen merupakan protein semulajadi berasaskan ikan yang diproses di kilang terkemuka di Perancis. Telah disahkan HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia. Ia membantu mengurangkan kesan-kesan penuaan dan kedutan hasil dari peningkatan umur dan pendedahan kepada alam sekitar , meningkatkan keserian dan kegebuan kulit.

3. PUERARIA MIRIFICA
Pueraria Mirifica adalah sejenis herba yang telah diiktiraf dunia melalui kajian saintifik mengandungi hormon tumbuhan tertinggi yang disebut phytoestrogen. Phytoestrogen mempunyai fungsi yang sama dengan hormon badan wanita iaitu astrogen.
Astrogen adalah nadi pembentukan tubuh menarik dan melancarkan system dalaman reproduktif wanita. Setiap wanita perlu memastikan tubuh mereka sentiasa mempunyai kadar estrogen yang mencukupi dan seimbang.Antara keistimewaan Pueraria mirifica adalah menganjal dan menegangkan payudara dan pinggul. Meningkatkan ghairah seksual wanita, awet muda , melambatkan proses menopause, menstabilkan hormon dan merapatkan keintiman.

4. VITAMIN C
Vitamin C di dalam pinebark collagen membekalkan zat-zat mineral yang membantu meningkatkan system imunnisasi badan, mencerah dan mengimbangi tona warna kulit yang tidak sekata.

5. SOY PROTEIN /KOKO
Soy protein adalah ekstrak kacang soya yang kaya dengan sumber protein.
Serbuk koko digunakan sebagai pilihan kepada pengguna. Rasanya lazat dan berzat.
PYN BARK kolagen 5 dalam I memberi segala yang diinginkan oleh wanita. Wajah yang muda, cantik , berseri dan cerah akan kelihatan ketara selepas pengambilan PYN BARK dalam tempoh yang singkat. Bukan itu sahaja kelebihannya….ia merangkumi kecantikan total wanita dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Hebat di dalam Muda di luar. Itulah rahsia kesempurnaan dan kehebatan wanita. Belailah diri anda.

APA KATA MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN PYNBARK:

Selepas mengambil PYN BARK suami saya sering memuji saya dan bertanya apa yang sayang makan …dalaman terasa lain sangat…barulah saya yakin bahawa PYN BARK bukan hanya untuk luaran tapi keintiman juga hebat .. Syarifah Ashraf Umur 50an

Saya teruja untuk mencuba PYN BARK kerana ia mengandungi segala yang diperlukan oleh setiap wanita.Kulit bertambah halus, lembap dan pori-pori semakin mengecil..Ramai yang menegur perubahan saya. Malahan kulit saya saya semakin cerah . Dr. Siti Mariam Khalidon. umur 40an

Pada mulanya saya agak keberatan untuk memasarkan PYNBARK kerana ia masih baru di Malaysia walaupun dah famous di US…tetapi setelah saya mencuba selama 2 minggu saya melihat perubahan pada diri saya kulit semakin halus dan putih berseri. Badan pun terasa ringan dan sihat. Ramai pelanggan saya bertanya tentang perubahan saya dan saya mengesyorkan mereka menggunakan PYNBARK ,,,,alhamdullillah mereka berpuashati dan mengesyorkan pada kawan-kawan yang lain. Anis , Anis Beauty Salon, Pertama Kompleks KL. umur 30an


Walaupun umur saya masih muda saya mempunyai masalah kedutan di bawah mata saya. Saya disyorkan oleh seorang kawan supaya mengambil PYNBARK Kolagen 5 dalam 1. Setelah 2 minggu mengambil PYNBARK saya dapati garis-garis halus di bawah mata berkurangan, kulit menjadi lembab dan cerah. Begitu juga dengan rekahan di tumit kaki semakin pulih. Furyna, SPA Que, Ipoh. umur 20an


NILAI RUJUKAN NUTRIEN [NRN] / NUTRITION INFORMATION
Saiz hidangan [serving size] : 20 g
Setiap 100g/per 100g Setiap hidangan 20gTenaga [energy] 1756 kj 351 kj416 kcal 83.2kcal
Karbohidrat [Carbohydrate] 69.7 g 13.9 g
Protein [Protein] 16.6 g 3.3 g
Lemak [Fat] 7.8 g 1.6 g
Vitamin C[Vitamin C] 5.0 g 1.0 g

AWAS…..

SIAPA YANG TIDAK BOLEH MENGAMBIL PYNBARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • # LELAKI……..
  • # WANITA MENGANDUNG …..
  • # WANITA YANG MENYUSUKAN BAYI LELAKI……
  • # WANITA YANG MENGHIDAPI KANSER & KETUMBUHAN………


Cara Pengambilan:
Bancuh 1 pek pynbark dengan segelas air suam. Minum sebelum tidor. Pastikan anda minum 8 gelas air sehari. Untuk kesan maksimum minum 2 kali sehari.


APA KATA PENGASAS PYNBARK…….
AZ IZAH AJAK WANITA JAGA KULIT……..

Saat melewati usia dewasa, wanita seolah-olah berada di persimpangan jalan. Pada satu sisi, seseorang wanita itu selalunya mahu dilihat sebagai individu yang matang keperibadiannya.


Pada satu sisi lain pula, semua yang bernama wanita itu mahu terus dilihat muda dan memiliki kulit anjal serta bercahaya. Jika kedua-duanya dapat dimiliki, ia merupakan satu anugerah dan pengalaman berharga buat wanita berkenaan.Namun, mampukah kedua-dua impian itu dicapai kerana menjadi dewasa dan melalui proses penuaan tak ubah seperti sekeping wang syiling yang memiliki dua sisi yang melalui putaran masa.
“Sebetulnya tidak ada yang perlu anda takuti
atau cemas kerana penuaan adalah proses semula jadi dan semua makhluk Tuhan mengalaminya.


“Penuaan tidak mungkin dapat dihindari tetapi anda boleh menggunakan pelbagai cara untuk memperlahankan prosesnya,” demikian kata Pengarah Urusan Syarikat TGR, Azizah Walat ketika bercerita mengenai produk Pynbark Collagen keluaran terbaru syarikatnya.


Menurut Azizah, 44, nutrien tambahan itu yang diformulasi menggunakan gabungan lima bahan utama iaitu ekstrak pokok
pain, kolagen, mirifica, protin soya dan vitamin C yang berupaya bertindak memperbaiki tona, memberi kelembapan dan kelembutan pada kulit.


Kata Azizah, ia bukan sahaja bertindak membantu menegangkan kulit secara semula jadi, mengurangkan kedut dan garisan tetapi turut bertindak menghitam dan menguatkan akar rambut.


“Pynbark Collagen 5 dalam 1 ini berupaya membantu wanita memerangi kesan penuaan iaitu salah satu permasalahan kulit dan harganya tidak membebankan pengguna,” kata ibu kepada anak tunggal, Tasneem Kowser Habib ini.
Jelas wanita kelahiran Gurun, Kedah ini, kunci kecantikan kulit perlu bermula dari struktur dalaman yang kuat. Justeru, langkah pertama untuk menyeimbangkan kecantikan kulit ialah meremajakan bahagian dalamannya dalam usaha menguat dan membina semula elemen-elemen yang boleh menyokong kulit.


Menceritakan penglibatannya dalam perniagaan kecantikan, Azizah yang memiliki pengalaman lebih sedekad dalam industri itu berpendapat, wanita harus mempunyai kemahiran yang mampu menjana pendapatan.
“Dengan berdikari bukan bermaksud wanita khususnya yang telah berkahwin menidakkan peranan suami.
“Apa salahnya kita sama-sama memikul tanggungjawab untuk membina masa depan keluarga,” kata Azizah yang telah 20 tahun mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan berjaya, Habib Rahiman Abdul Wahab.


Menurut Azizah, sebagai suri rumah, wanita masih boleh menjana pendapatan tanpa mengabaikan tanggungjawab terhadap keluarga jika pandai caranya.Jalan paling mudah katanya, ialah dengan membentuk perniagaan sendiri biarpun sekadar menjadi pengedar jualan langsung.


“Pendapatan bukan perkara pokok utama, sebaliknya melalui perniagaan kecil-kecilan itulah wanita boleh meraih kemahiran dan pengetahuan yang amat berharga,” ujarnya.
Ditanya mengenai pengalamannya, Azizah yang memiliki perwatakan ceria dan mudah ketawa mengakui, beliau terpaksa bekerja keras untuk membuktikan Pynbark Collagen mendapat kepercayaan pelanggan malah pemborong.
Namun katanya, prinsip kesabaran dan keikhlasan dalam berniaga yang diamalkan selama ini rupa-rupanya membuahkan hasil yang manis.


“Alhamdulillah, setakat ini sudah lebih dari 10,000 kotak Pynbark Collagen sudah dicuba pengguna. Mungkin kerana nutrien tambahan itu dijual pada harga berpatutan, maka sambutan yang diterima begitu menggalakkan,” akuinya jujur.

HARGA PYNBARK HANYA RM 29.90 SAHAJA SEKOTAK.

Sekotak ada 8 sachet, 20g


2 comments:

  1. salam...kalau saya ada mengambil mab...pastu saya mengambil pynbark...ada apa2 kesan tak ke atas penggunaan ke dua-dua produk ini.

    ReplyDelete