Wednesday, May 5, 2010

LOVE MOON ANION - Tuala Wanita Berion Negatif..Pertama Seumpamanya..

Mengapa LoveMoon Anion Satu-Satunya Pilihan Anda...

ANION PANTY LINER (30 Keping) - RM 18.00







ANION DAY USE (10 Keping) - RM 15.00







ANION OVENIGHT(8 Keping) - RM 15.00








Bahan Anti Bakteria Anion
Helaian Anion (lapisan hijau) dalam Love Moon Anion mampu memancarkan 6,070 anion/cm3 untuk membunuh bakteria penyebab keputihan, bau, gatal-gatal dan kerengsaan dengan amat berkesan. Boleh dikatakan dalam banyak masalah berkaitan kewanitaan adalah disebabkan oleh bakteria. Keamatan anion ini boleh menyekat pertumbuhan bakteria dan virus pada tuala wanita tersebut.
Pad anion juga boleh membebaskan oksigen yang banyak, mempunyai PH yang seimbang dan menggalakkan metabolisme. Apabila pita anion dalam Love Moon mengembangkan anion, ia juga menghasilkan oksigen yang sekaligus dapat menukarkan suasana, meningkatkan encymic biologi. Pada masa yang sama, di bawah suhu normal, pita anion dapat mengembangkan gelombang magnatik daripada 4 sehingga 14 mikron lebih daripada 90 peratus yang dapat meningkatkan molikul air dalam tubuh manusia. Teknologi ini sebenarnya dapat meningkatkan tahap kesihatan wanita amnya.

Banyak pihak termasuk pakar-pakar tertarik dengan kesan positif anion dalam bidang perubatan. Kerana itulah, selepas bertahun-rahun menjalankan kajian, Winalite Technology Co. Limited di Shenzen berjaya mengembangkan teknologi pembuatan tuala wanita dengan hasrat mengubah produk ini bertaraf teknologi tinggi.


ADAKAH ANDA TAHU?

Risiko wanita yang berumur dijangkiti penyakit faraj adalah setinggi 83% di mana 62% daripadanya adalah disebabkan penggunaan tuala wanita berkualiti rendah. Secara purata, seorang wanita memerlukan 3 hingga 6 hari sebulan bagi merawat jangkitan faraj. Jika seorang wanita mula mendapat jangkitan faraj pada usia 20 tahun, dia akan menghabiskan masa mendapat rawatan selama 6 tahun dalam hidupnya.

Semasa haid kulit wanita pada bahagian faraj cukup sensitif. Kajian telah membuktikan bahawa 73 peratus wanita mengalami kegatalan pada bahagian sulitnya. Keadaan ini terjadi kerana sering menggunakan tuala wanita yang tak serap udara - biasanya ia diperbuat dengan tiga lapisan, lapisan permukaan, lapisan serapan dan lapisan Dalam keadaan biasa, molikul udara atau atom adalah neutral. Kerana perubahan ion secara semulajadi yang dihasilkan melalui sinar kosmik, sinar ultraviolet, radiasi mikro, kilat serta petir dan sebagainya, sebahagian daripada molikul udara akan kehilangan elektron yang mengelilingi nukleus dan elektron bebas akan terbentuk dengan molikul udara neutral lain menjadikannya bentuk negative (negatively charge). Keadaan inilah yang disebut anion dalam udara.

TUALA WANITA YANG BERKUALITI RENDAH MENGUNDANG BANYAK BAHAYA DISEBABKAN OLEH BAHAN BUANGAN YANG DIGUNAKAN DAN ADALAH ANTARA PENGUNDANG PENYAKIT BERBAHAYA KEPADA WANITA

Mengapakah wanita lebih mudah dijangkiti bakteria ketika kedatangan haid??

Menukar tuala wanita mengelakkan masalah, Berdasarkan keadaan fizikal istimewa seseorang wanita, tuala yang diguna menjadi rakan yang menyenangkan. Ingatlah jangan menggunakannya terlalu lama. Elok ditukar dua jam sekali. Permukaan lapisan pertama mungkin tercemar jika tidak ditukar dalam tempoh yang lama dan menurut kajian, bilangan bakteria bertambah 107 setiap kali pada milimeter padu.

Antara penyakit yang sering menyerang wanita tatkala haid ialah demam, rasa gatal pada alat sulit, celah kangkang, paha, menjejaskan pundi kencing. Keadaan ini jika dibiarkan boleh menyebabkan seseorang diserang pelbagai penyakit serius yang lain. Ingatlah pemilihan tuala yang betul sangat perlu.

Lapisan pertama tuala wanita bermutu tinggi sepatutnya mengandungi kapas dengan bahan serapan bagi mengelak kulit basah.

Lapisan tengah mestilah memiliki bahan serap yang kuat agar cecair tidak mengalir keluar bagi mengelak rasa melekit. Ketiga, lapisan bawah mestilah serap udara. Keadaan ini akan menyebabkan bahagian yang lembab menjadi kering menyebabkan kulit tidak terjejas dan keadaan menjadi selesa.

Lapisan 1: Permukaan kapas lembut, 2 kali penyerapan
Lapisan 2: Pada anion yang dipaten ekslusif
Lapisan 3: Bungkusan yang telah menjalani proses sterilisasi dan bebas dari habuk
Lapisan 4: Bahan penyerap air premium dengan daya kuat memerangkap cairan.
Lapisan 5: Bungkusan yang telah menjalani proses sterilisasi dan bebas dari habuk
Lapisan 6: Pelapik telus udara membentuk ruang udara antara lapisan
Lapisan 7: Senang dikupas, reka bentuk lipatan pelekat

Fungsi dan kebaikan Anion:

ü Menyekat pertumbuhan bakteria dan virus

ü Boleh membebaskan oksigen yang banyak

ü Mempunyai nilah pH yang seimbang

ü Menggalakkan perkembangan metabolisma

ü Membasmi bau busuk

ü Memperbaiki rembesan/detokfikasi

ü Meningkatkan kecergasan fizikal dan memperbaiki sel-sel tubuh serta organ-organ

ü Memperkuatkan keimunan (sistem pertahanan badan melawan penyakit)

ü Mengurangkan tekanan fizikal dan mental

ü Menghapuskan habuk, bakteria atau virus

ü Merawat jangkitan kuman atau virus berbahaya

ü Mengelakkan kelesuan fizikal dan mental

ü Mencegah penyakit genekologi seperti kanser serviks, kanser ovari, keputihan dan sebagainya

Love Moon Bukan Khas Untuk Wanita Sahaja, Ianya Pelbagai Guna...

ü Mengurang dan Meredakan Demam Atau Sakit Kepala - Cip Anion boleh diletakkan di kepala anak-anak, suami dengan membasahkan sedikit cip Anion dahulu (supaya kesan Anion lebih aktif)

ü Mengurangkan Bau Dalam Kasut - Letakkan Cip Anion dalam kasut semalaman

ü Menghilangkan Kelesuan dan Lenguh Kaki - Letakkan di bawah tapak kaki (selalunya diletakkan di dalam kasut)

ü Menghaluskan Kulit - Kolegen di dalam tuala wanita Love Moon jenis "Overnight" dan "Daily" boleh digunakan untuk menghaluskan kulit tangan atau muka

ü Menyegarkan Suasana Dalam Bilik - Kandungan Anion dalam bilik akan bertambah, menjadikan bilik terasa nyaman dan segar disebabkan kandungan oksigen dan Anion bertambah


TESTIMONI KEBERKESANAN ANION



Rupert..terkena jangkitan bakteria yang amat serius dan diltampalkan dengan lapisan anion yang terdapat pada Love Moon Pad DAN PULIH dan dapat hidup ceria seperti anak2 kecil yang lain.

No comments:

Post a Comment