Wednesday, February 15, 2012

NURLIZ 2 SLIMMING


Healthy Slimming 
HARGA : RM228(30KAPSUL)

(3 botol) RM600(Semenanjung) & RM630 (Sabah & Sarawak)

Bahan
Dari ekstrak herba tumbuhan dengan hasil teknologi Nano.

Fungsi
Untuk menurunkan berat badan bagi mendapatkan berat yang ideal dan sihat


Cara Pemakanan
1 biji pagi dan 1 biji petang. Di ambil selepas makan , jika didapati anda merasa lapar maka anda dinasihatkan makan. Di galakkan mengambil air putih sekerap mungkin. 

Saranan untuk mendapatkan hasil yang cepat : Banyakkan minum air Lakukan Sauna / Mandi wap 

Orang yang dilarang sama sekali mengambil produk ini: Wanita hamil Mereka yang mempunyai penyakit KRONIK



Nur-Lizz Marketing adalah syarikat yang di asaskan oleh En. Mohd Fazli B. Alias, berpengalaman luas dalam bidang kesihatan berasaskan herba dan kecantikan.

Nur-Lizz Health Solutions Series memasarkan produk-produk kesihatan dan kecantikan yang berasaskan herba melalui kaedah Teknologi Nano. Mendapat kerjasama serta nasihat dari saintis terkemuka. Melalui kajian demi kajian yang dilakukan selama 20 tahun, maka terhasillah rangkaian produk kesihatan dan kecantikan terhebat. Memilih hanya herba yang terbaik serta pemprosesan melalui kaedah saintifik untuk memastikan mutu yang terbaik, selamat, bebas dari bahan kimia dan bahan-bahan yang merbahaya serta memastikan setiap bahan serta kaedah pemprosesan sentiasa halal.

Kaedah yang kami gunakan adalah dengan melalui proses merawat dan menyembuh dari punca masalah agar pengguna akan dapat menikmati tahap kesihatan yang optimum.

“Membongkar Rahsia Dari Anugerah Alam”

Kenapa Harus Product Nur Lizz menjadi Pilihan Tepat Anda....

•Penggunaan yang mudah kerana dalam bentuk kapsul.
•Mempunyai kelulusan kementerian kesihatan Malaysia.
•Teknologi NANO
•Menjadikan anda “slim” , sihat , cantik, kulit cerah, gebu, awet muda dan menawan.
•Di perbuat dari herba-herba yang hebat dan terpilih.
•Bertindak secara semulajadi ( herba semulajadi ) terhadap sistem tubuh dengan mencuci darah dan organ- organ utama dari bahan berbahaya sehingga dapat meningkatkan tahap kesihatan penggunanya.
•Memperbaiki tisu-tisu rosak, menambah keupayaan tisu dari sebelumnya serta menambah kandungan kolegen dan nutrien menyebabkan sistem badan lebih efektif serta awet muda.
•Menjimatkan wang anda dari melakukan pembedahan kosmetik, rawatan –rawatan kecantikan yang melibatkan kos ribuan ringgit.
•Di samping menggunakannya, anda juga dapat menjanai pendapatan melalui pengedar bergarak.
Dapat menyelesaikan masalah obesiti serta dapat menghindari penyakit-penyakit berpunca dari obesiti seperti darah tinggi, kencing manis, gout, darah rendah, katarak mata dan lain-lain.

Bahan

Dari ekstrak herba tumbuhan daratan dan lautan yang terpilih dari kalangan yang terhebat dari 7 buah benua

Fungsi

•Menyerap segala toksin-toksin,lebihan gula, kolestrol, lemak-lemak yang berlebihan, bahan- bahan asing serta air berlebihan yang tidak diperlukan oleh badan dan menyebabkan kita menjadi kenyang.
•Mencuci darah dari kolestrol,kandungan gula berlebihan, toksin dan bahan asing yang tidak diperlukan.
•Melancarkan perjalanan darah, menghancurkan serta menghilangkan darah yang tersumbat.
•Meningkatkan fungsi organ-organ utama.
•Meningkatkan fungsi kadar metabolisma badan ( kadar pencernaan dan pembakaran tenaga/ lemak ) serta menambah tahap oksigen yang diperlukan oleh badan.
•Meningkatkan tahap kesihatan.


BERANIKAH ANDA???
CABARAN KURUS DALAM MASA SEBULAN 3kg -5kg





ANTARA TESTIMONI PRODUK








NAMA:BOB KUMAN
KERJAYA:PELAKON / PENIAGA
NO. HP:019-6345923





Berat Asal : 250kg
Gambar Bob Kuman semasa mendapat rawatan di wad baru-baru ini.
Sebelum menggunakan PRODUK NUR LIZZ 2 SLIMMING.


Gambar sebelum menggunakan Produk NUR LIZZ 2 SLIMMING.


 Gambar Bob Kuman setelah menggunakan PRODUK NUR LIZZ 2 SLIMMING baru-baru ini.




Berat Semasa : 190kg
Gambar terbaru Bob Kuman
Testimoni  Bob Kuman
Salam semua,
Saya Bob Kuman, Anda semua maklum yang saya baru-baru ini telah merehatkan diri saya di wad kerana masalah kesihatan. Saya baru sahaja menggunakan produk Nur Lizz 2 Slimming tak sampai sebulan. Selepas menikmati produk Nur Lizz 2 Slimming saya telah menikmati  pelbagai faedah kesihatan hanya dalam 1 botol sahaja. Kini saya boleh memandu jarak jauh,boleh berdiri lama, lebih sihat dan bertenaga, masalah asma saya telah ok, kencing lawas, kulit lebih cerah bersih dan yang bagusnya saya boleh bergerak bebas serta berat badan saya telah susut hinggakan terpaksa menderma baju-baju saya kepada orang.  Dan terkini saya sudah hampir tidak menggunakan ubat hospital lagi. Alhamdulillah, syukur saya atas rahmat darinya memberi  kesihatan kepada saya melalaui Nur Lizz 2 Slimming. Anda di luar sana bila lagi ??











2 comments:

  1. salam knp nur lizz golg kna amik sblm makn..sdgkn nur lizz sblm brubh wajh kna amik seleps mkn..knp wujud prbezaan d situ..mana lebih sesuai

    ReplyDelete
  2. Ada lg ke produk ni dekat pasaran

    ReplyDelete